Hello

Igår anlände det lite nyheter till min tränings-garderob. Närmare bestämt två st Nike-jackor (ops) och två stycken tränings-linnen (Nike + Hummel, kors i taket). Mina fina Palladium-skor befann sig även i paketet, gillar dom starkt! Hur länge dom är vita är en annan fråga. Ska visa bilder, när tiden finns. Nu väntar jag bara in mina Nike Pegasus och Haglöfs-brallor, hoppas de kommer snart.

Annars rullar livet på i en faslig fart! Det som oftast står på dagordningen är jobb, träning, mat och sömn. Men nu väntar faktiskt lite Påsk-ledighet runt hörnet, kan nog behövas. Ska ta det lugnt, träna, äta, mysa, festa, umgås, vara ute och bara göra sådant som faller en in. Veckan efter blir det lite jobb och sedan vankas det Sthlm-resa, mys! Jag längtar efter att få träffa alla, mysa, shoppa och bara vara.

På återseende! :-)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback