Hej hopp

Dagens träning blev ett ganska ineffektivt gympass, hade inte den bästa motivationen men tog mig igenom det iallafall. Så är det ibland, man kan inte alltid vara på topp alla träningspass. Blev lite axlar/mage. Efter det blev det kondis iform av 10min crosstrainer, 10min motionscykel och 10min löpband, jag gillar verkligen att hoppa mellan maskiner just nu, man orkar köra effektivt i 10min och sedan blir det ju en liten kort vila mellan man hoppar till nästa och kör effektivt. Jag blir tusen gånger svettigare av detta än att stå ett långpass på en och samma maskin (visst jag gör det ibland också, för variation är bra).

Annars har jag fått börja äta godis nu också, målet är att hålla sig till en dag i veckan. Rimligt! Ett liv utan godis är ju inget liv, eller hur? ;-) För er som inte vet har jag haft ett vad med en vän och varit utan godis, fika, läsk osv sen efter nyår. Har fungerat bra! Nu kallar duschen på mig, sen ska jag äta ägg-mackor, dricka te och se lite på dumburken innan det är dags för att sova. Hoppas allt är bra med er, hej hopp!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback