Onsdag

Igår kom min nya skinnjacka (eller fuskskinnjacka, är från Hm) och jag kunde ha den. Var lite orolig med storleken för jag tog en storlek mindre än vad jag brukar på jackor. Men en skinnjacka vill man ju ska sitta tajt, och det gör den. Får precis stängt den, men hur ofta stänger man en skinnjacka? Jag gör det inte, om det inte är riktigt kallt! Och jag får ju stängt den om jag behöver ;) dessutom börjar ju hårdträningen nu inför sommaren. Såhär är upplägget tänkt att se ut:

Måndag: Gym (Bröst och triceps)
Tisdag: Spinning + mage
Onsdag: Gym (Rygg och biceps)
Torsdag: Spinning + mage
Fredag: Gym (Ben och axlar)
Lördag: Vila
Söndag: Spinning eller vila (ifall det skulle vara fest)

Sedan nu när vädret har börjat bli så bra kommer det nog bli en hel del promenader. Well, vi får se om detta ger något resultat. Lär väl visa sig! Nu ska jag börja förbereda middagen, är sjukt hungrig redan!


Kommentarer

Damn.. kanske jag skulle tagit en storlek mindre på min då..?? :)

2010-04-07, 15:00:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback