Några tankar

Varför ska man alltid oroa sig för olika saker, varför kan man aldrig leva i nuet och vara nöjd? Man strävar alltid efter något annat, men blir allting bättre då? Man ska såklart ha mål som man kan uppnå, men varför ska man klaga så mycket när man har det riktigt bra?

Från och med idag ska jag försöka sluta klaga, leva mer i nuet och försöka njuta mer.
Javisst, jag har hur mycket som helst att göra i skolan, har inte mycket pengar och ska träna som en galning fast jag inte så mycket tid har. Men jag ska väl vara glad att jag får utbilda mig, att jag kan leva på de pengarna jag har.

Träna som en galning det är något som jag själv bestämt mig för, men för mig är det avkoppling så jag måste ta mig den tiden.

Gammal goding


 

Lev nu!


Kommentarer
Wix

tänkvärt :)

2009-09-12, 17:51:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback