Lunchdags


Kanske att man ska hittat på att äta något till lunch, jag suger på att hitta på lunch så länge det inte finns kvar mat sen dagen innan. Vilket det nu inte gör! Men något i magen måste jag i alla fall ta mig, då det vankas träning på ett tag.

Veckans träningen har består av fäljande hittils:

Måndag: 60min kondition + mage
Tisdag: Styrketräning: Bröst, axlar, tricpes + 25min spring/joggingtur på kvällen
Onsdag: Vila
Torsdag: 45min kondition + mage + promenad

Fredag: Styrketräning: Ben, rygg, biceps
Lördag: Vila
Söndag: 60min kondtion + mage + dans med mamma

Psst, man bara tränar och tränar. Men egentligen så kommer det ju inga stora resultat. Tänk att det kan gå så fort att gå upp några kilon men att gå ner det tar tid! Lunch var det ja : )

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback