Handlar mycket om glasögon just nu!


Här har ni glasögonen, denna modellen ska jag ha så att ingen annan tar exakt samma ; )
Vad jag förstår är det många som sitter och beställer nu, haha. Näe, egentligen spelar det ingen roll om någon har likadana. Men innan jag klickar hem dem, ska jag pröva dom i svart och i ljusbrun aktigfärg. Så provbågar är påväg hem, sen kan jag bestämma mig för vilken färg.

Annars så är det lördag idag, vet inte riktigt hur den ska spenderas. Ska nog traska iväg på ett tag till folkhögs för att närvara vid A:s fotografering. Sen blir det väl att se handboll kanske inte vet jag, vad händer?

Igår år jag efterrätt, gott var det. Men inte så nyttigt!



Kommentarer

Tack så mkt! :) Ja det var en lång väntan :)

2009-01-18, 17:38:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback