Idag är jag inte på humör för att komma på en rubrik...


Min första dag på jobbet, då jag utför mitt arbete ensam. Nu har jag på riktigt hoppat in som sommarvikarie. Nu finns det egentligen ingen att fråga om man har funderingar, utan man måste använda sitt eget huvud för att tänka.

Har redan fått lönespec. för Juli, lönen ser bra ut. Skönt som tusan. Dock ska vi köpa en ny tv, så en hel del pengar kommer nog att gå dit tror jag. Men Fredrik får ju också fettlön!

Vad har ni haft för er ihelgen? Min har varit ganska lugn, jobb på fredag, sen chaffis och mysa hemma med familjen. Lördag bestod av shopping, hundvakt och chaffis även då. Söndagen innebar fika med Hanna, middag i Risön och kvällsjobb + en film mitt inatten. Kunde inte riktigt somna, men upp har jag tagit mig idag.

Idag blir det städ, träning, presentshopping, fotvård osv.
Både min mamma och Fredriks mamma fyller år imorgon, så dom måste ju få sig något fint : )

Nu ska jag jobba vidare resten av dagen, bara 2timmar kvar nu.

Ciao bella!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback