Börjar sommaren nu?


Har jag varit osocial beror det delvis på att jag varit sjuk och trött.
Har haft feber, men gick över hyffsat fort.

Fan vilken fest det var ihelgen, roligast på länge. Killar dansande på borden, parisare mitt inatten, en massa dricka och trevlig sällskap. Kvällen avslutades ca 05.30

(kul upptäckt dagen efter att man har smink i hela väskan, just därför ska man lämna det hemma. Inte ser man snyggare ut iaf).

Fredags kvällen spenderades i Övertårneo, har aldrig varit där. Och måste säga att det faktiskt inte fanns så mycket utbud. Chaffis var man, och hemma först 04.30.

Långa nätter blev det, men kul. Det år så sommaren ska vara. Nu när det äntligen har börjat bli sommar : )

Lördagen spenderades också hos mamma som hade kalas, god mat + god dricka. Försökte mig på ett vinglas, men icke att det gick ner så bra. Lucas var söt, och alla andra med. Men speciellt han : )

Nu ska jag jobba in allt jag missat, har en hel hög att göra.

Ciao

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback