CSI = ett måste!


Kanske dax att sova, men jag behöver min dos av CSI.. även om det är sent och gamla avsnitt.

Dagen idag har varit ganska lugn, kanske lite för lugn. Men ibland är det bra att ha sådana dagar.

Imorgon blir det optikern, träna, plugg osv : )

Nu får man inte längre parkera längs gatan här vid lägenheterna. Varför vet jag inte, men nu får man slåss om platserna som finns istället.

Har förövrigt färgat håret idag, blev väl okej. Färgade mest bara för att jag hade en ganska snygg utväxt ; )

Vet inte om träningen går vidare framåt, men hoppas på det. Har jäkligt dålig kondis, men den byggs ju på eftersom. Skulle behöva ha en pushare vid sidan om som gjorde att man inte gav upp så lätt!

Kram Banan


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback