Rosa stövlar


Godmorgon,

Har inte så mycket nytt att skriva idag, eftersom att det inte har hunnit hända så mkt. Är lite sjuk fortfarande, men blir bättre och bättre med dagarna som går.

Kan berätta att jag var duktig igår och hjälpte min pojkvän att rengöra fälgarna till bilen som ska på snart. Eller jag gjorde det mesta jobbet med att tvätta och skrubba, han sköljde bara av dem. Haha, men snäll som man kan vara ibland.

Hade stövlar på mig, och var ganska kul att plaska i vattnet, då tänkte man tillbaka på gamla tider när man var ett litet barn. Funderar på att köpa ett par stövlar, ett par rosa kanske. Så kan man plaska när man än känner för det ; )

Nåja, eftersom jag vaknade så sent är det väl dax för frukost/lunch nu. Ha en bra dag!

Kommentarer

Jasså, ja. Det är en fin katt :)

2008-04-17, 12:57:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback