Kebab!


Idag skulle jag fylla i en blankett till försäkringskassan, trodde att man kunde göra det över nätet. Men ånej, man måste skriva ut hela pappret. Jag har ingen skrivare, vilket innebär att jag måste hitta en så att jag kan skriva ut.

Gick en utbildning på 2veckor i November, har fortfarande inte skickat in så är väl dax att göra det.

Måste bara hitta min lönespec från November för man måste fylla i om man jobbat också under den perioden. Och jag jobbade nog någon kväll som jag kommer ihåg det.

Nu ska jag äta kebab till lunch och se vad resten av dagen bjuder på.
Blir i alla fall Innebandy till kvällen med grabsen och tjejerna tror jag : )

Ps. måste hitta en innebandy klubba till mig!



Peace...

Kommentarer

Aha, ja men det är ju aldrig kul att vara ensam, man vill ju som ha någon att prata med.. Det var ju verkligen tråkigt :( Hoppas att du hittar ngn tids nog iaf!

2008-04-04, 15:52:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback