Torsdag!


Idag är det torsdag, och det innebär att snart är det helg. För många betyder det att man är ledig, men inte för mig. Jag ska jobba, men det ger ju extra klirr i kassan när man jobbar under helgen så det kan verkligen löna sig i slutändan :)

Har nyss kommit hem, har varit på stan en sväng. Var tvungen att gå till banken för att fixa ett papper, och sen fördrev jag lite tid att gå i dom affärer som faktiskt finns i Kalix. Hittade mig lite smått och gott faktiskt:

- En rödrandig tröja
- En lila sjal
- Ett par örhängen
- Ett nytt duschdraperi
- Servetter
- och sist men inte minst, ljus!

Ikväll kommer Sara hit, vi ska umgs lite. Dricka lite vin och kanske lite snacks. Man måste ju passa på, när man ska jobba ihelgen nämligen :)

Nu ska jag plocka in disken och sedan vänta in Fredrik så att vi kan fara till Risön och scanna in en sak. Ciao då!

Kommentarer

Var jobbar du?

2007-10-11, 18:57:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback