Lasse

Jag har sett varenda vrå av Sveriges land
Jag har härjat runt i loger och på Grand
Jag har letat efter ro för min skakande hand
Efter dig, efter dig, efter dig

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig

Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
Med dig, med dig, med dig

Det sägs att kärlek lovart stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt
Det är sagt av nån stackare som aldrig ramlat runt
Med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig




Kommentarer

Hej!

Tack för tipsen! uppstattas. Jag känner mig väldigt ny när det gäller gym träning. Känns som att alla säger olika så är så förvirrad.

Hur som helst så väger jag 82,7 kg just nu och jag skulle vilja väga a 75 eller så dock ska man inte stirra sig blind på vågen. En anna grej jag skulle vilja uppnå är lite syndligare muskler, du vet inte biff men ändå en fit kropp. De är väl min största dröm men jag vet verkligen inte hur jag ska gå till väga. Om du läser kommentaren över din i inlägget du komenterade kan du se att hon skriver att man inte kan bygga muskler men de borde väl gå även fast man är på diet? Jag tänker så här:



Om jag skulle kombinera 20-30 min kondition på gymet och sedan styrka 2 gånger i veckan, ett uppvärmining och sedan ett styrke pass och sist 2 stycken konditions pass på en timme. Borde man inte kunna bygga och förbränna då ifall man gör som du säger och äter mer de dagar man ska köra styrka? :)



Eller va säger du? är det bara önsketänkande från min sida eller?:)

Tack så mycket :)

2012-02-06, 13:05:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback