Svar på fråga

Fick en fråga om syno.se verkligen fungerar, och ja för mig har det fungerat. Har inte tjänat "jätte stora" pengar men ligger just nu på ca 1000kr. Helt okej för mig! Jag har inte begärt någon utbetalning ännu, utan tänkte vänta ett litet tag innan jag tar ut dem.

Jag har inte överdrivet många sidvisningar men kan kan tjäna en slant iallafall.

Såhär går det till:

Klicka på bilden i detta inlägg eller på länken ovanför min header.
Registrera en ny användare.
Välj privatperson.
Välj sedan reklamdistributör.
Skriv in din bloggadress och en beskrivning om den.
Klart, du är medlem och kan börja lägga upp dina egna annonser.


Kommentarer
Anonym

Kostar det något?

Är du säker på att dom betalr ut pengarna?

2010-11-11, 11:27:41
Linda

Sv: det kostar ingenting och jag antar väl att dom betalar ut pengarna.

2010-11-11, 19:47:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback