dag 1 - presentera mig själv

Mitt namn är Linda Johanna Bergqvist, jag är 24år och född 1986 i Stockholm. I Stockholm bodde jag till jag var ca 4år och jag och min mamma flyttade långt norr till lilla Kalix. Jag var en snäll tjej, som "nästan" alltid gjorde som mamma sa.

Just nu bor jag fortfarande kvar i Kalix, har även bott i Umeå (en vecka) för att sedan flytta tillbaka till kära Kalix. Jag bor i en etage lägenhet på 89 kvadrat, där jag trivs jätte jätte bra! Tillsammans med mig bor även Fredrik och katterna Theodor och Simba (mer bekant som "lillen"). På gymnasiet gick jag medieprogrammet och efter detta har jag både arbetat och studerat. Har mycket utbildning i bagaget av företagsekonomi och just nu läser jag Butikschef inom shoppingturism i Luleå. Tidigare har jag arbetat som orderadministratör, ekonom, butiksbiträde, resesäljare och en massa mer, men just nu trivs jag riktigt bra på mitt nyfunna extrajobb vid sidan av studierna på IKEA (OBS, om någon nu vill erbjuda mig ett heltidsjobb, varsegod.)

Utöver detta är jag en snäll och blyg tjej (till en början, innan jag släpper loss) som älskar att shoppa, gå i riktigt höga och snygga skor. Jag gillar att gå ut, bara för att få klä upp mig och dansa. Men lika kul som jag tycker detta är så trivs jag ligga bra i mina träningsskor och träningskläder på gymmet eller i spinningsalen. Jag gillar såklart en massa utöver detta, men mina passioner är nog kläder, skor och träning.

Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord så skulle det bli: omtänksam, snäll och positiv (i de mesta fallen). En negativ egenskap kan vara att jag är blyg, men denna blyghet kan i ett par fall resultera i att folk tycker att jag är dryg och kylig. Inte min mening ; )

Utöver detta gillar jag att umgås med mina fina vänner, familjen och äta mat (ja, jag älskar god mat och kan inte leva utan det). I korta drag är detta jag... Kommentera gärna om vad ni har för uppfattning om vem jag är, skulle vara kul att veta.


Kommentarer
Emma ♥Mamma Till Alwin http://emmastromback.blogg.se/

Okey men jag är inte så haj på de där så jag får låta nån hjälpa mig :)

2010-11-25, 21:17:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback