Inlämnad

Jaha, då var uppsatsen inlämnad. Så nu kan man vara ledig resten av dagen, inväntar just nu spinningen. Det är just nu skitkul med spinning. Nästa vecka hade jag tänkt se om jag hittar mig ett par nya springskor, behövs så att man kan komma ingång med det.

Älskar träning just! Och det är ju bara positivt!

I painted a picture of you,
your soul was red and your mind was blue.
Destiny laid a light on my creation.
This dream I had made a slave of my passion,
reality was always too far away.


Gammal låt egentligen, bara skön att höra på ibland iallafall!

Just nu lyssnar jag sjukt mycket på musik, och så har jag saknat det (gjorde alltid det förut, och av någon anledning tappade jag det lite). Jag har hittat tillbaka till musiken, det ger en så mycket. Kan göra en glad, vara ett stöd när man är ledsen, osv. Ni får gärna komma med bra låttips!


Kommentarer

Allt med Lasse och allt med Melissa Horn ;)

2010-05-27, 21:32:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback