Efter regn kommer solsken, eller?

Trist med regn hela dagarna, men efter regn borde det förhoppningsvis komma solsken. Kan hoppas på det iallafall! Nu är det nära, uppsatsen ska vara inne på fredag kl 12, spännande. Nästa vecka blir det seminarium och opponering, sen är det sommarlov. Fast sommaren kommer inte spenderas med att vara ledig, utan det är full rulle med jobb osv. Men jag gillar att ha saker att sysselsätta mig med, och att jobba kan man ju bara bli smartare av och det ger mer kunskap. Sånt gillar vi eller jag rättar sagt.

Att man är blek under sommaren måste ju betyda att man har vettigare saker att göra än att steka på beachen ; ) Fast lite bränna ska man väl hinna få iallafall, hoppas jag. Nu ska jag fila lite på uppsatsen, sen blir det gymmet och ikväll står det inredningsparty på schemat, kul!






Kommentarer
Sandra

Åå vad skoj med inredningsparty :)

2010-05-26, 12:46:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback