Bortskämd

Alltså man har verkligen blivit bortskämd av värmen, kan det vara såhär ända fram till vintern nu? Men tragiskt nog så vet jag att vi kommer att drabbas av kyligare grader, hur ska man nu vänja av sig från att traska runt i bikini, shorts, klänning osv. och byta ut detta mot varmare kläder igen?

Jag älskar varmt väder och sol, ett minus är dock att det nästan är för varmt för att träna utomhus. Men på kvällen blir det ju någon grad kyligare iallafall. Dagen i ära har dock bestått av pluggande, uppsatsen är typ klar och ska lämnas in nästa vecka, skönt. Utöver detta är det sedan bara ett semniarium och ihopskrivande av en opponering kvar.

Helgen bjuder på en hel del med, kalas nämligen. Hela två st, ett på lördag och ett dubbelkalas på söndag (dvs. två som jag känner har kalas tillsammans). Mycket fika kommer det innebära, så måste se till att hålla igång med träningen hela veckan ; )

Nu ska jag se lite hockey och invänta spinningen, tänk att jag har hatat spinning och nu kommit fram till att jag nästan älskar det.



Förövrigt tycker jag att blondinbella är skitsnygg på denna bild. Nästa gång jag går ut ska jag också köra på mittbena, platat och långt hår.


Kommentarer

Jag älskar också spinning. Det är som så himla härligt och befriande på nåt sätt :)

2010-05-21, 19:43:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback