Lycka

Vad är lycka för dig?

För mig kan jag finna lycka i dom mest småa sakerna men även i de stora.

Just nu känner jag lycka över att ha lyckats klura ut en av mina inlämningsuppgifter, om det är rätt vet jag iofs inte men tror att det bara kommer att vara eventuella småfixningar om man får komplettera. Skönt, och uppg. var sjukt svår!

Hur glad blir man inte när man lyckats lösa något som man funderar och vridit och vänt på länge? Jo man känner lycka och stolthet över vad man själv kan åstakomma!



Just nu känner jag bara för att hoppa runt och dansa som en tok och det ska jag göra. Peace out!

 


Kommentarer
Sandra

jag tycker du SKA dansa runt som en tok. Finns det nån bättre känsla än att klarat av nånting man gått och gruvat sig för och sen lyckas med det?

2010-03-11, 15:44:46

Håller med så sjukt sköönt ! ; )

2010-03-11, 19:57:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback