Sängen nästa!

På torsdag eftermiddag tar jag sommarlov, kan vi hitta på nått kul ihelgen för att fira detta? Jag antar att vi är flera stycken som tar sommarlov och kan lägga undan böckerna för ett tag kanske iallafall. Jag är med på att hitta på nästan vad som helst!

Snart har man även pluggat färdigt för idag, längtar nästan efter att få krypa ner under täcket och blunda för jag är sjukt trött. Jag älskar verkligen att sova, hur kan det egentligen vara så skönt? Kan någon förklara det för mig?



Där ska jag krypa ner snart! Godnatt!


Kommentarer

Ahaa, attans! Ja vi får se, kanske jag beställer. Men det hade ju varit bra om man hade kunnat prova, det är ju nackdelen med att beställa på nätet.. Den var sjukt snygg iaf :D

2010-06-02, 14:51:14

Ja det är ingen fara, kunde ju inte du veta :P Jadu, jag vet inte exakt vilken storlek, är lite olika men kring 75 a-b.. :)

2010-06-02, 16:38:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback