Passion for heels...

Jag tror att om jag själv fick bestämma så skulle jag äga hur många par skor som helst, och dessa får gärna vara högklackade. Tror verkligen att jag har en liten förkärlek till just high heels. Ju högre dessto bättre? Nja, man ska ju kunna gå i dem också. Dock så har jag märkt att ju högre klackar jag köpt dessto mindre använder jag mina skor med lägre klack, ser ju inte lika snyggt ut av någon anledning. Why?

Medan vissa är praktiska så är inte jag det, kan lätt köpa ett par skor bara för att det ska se snyggt ut. Och jag kanske inte kan gå längre sträckor med dem, men det ser ju iallafall snyggt ut när man kliver ut ur bilen och går den lilla sträckan, vars man nu ska. Inte vidare praktiskt, I know! Men snyggt!

Men att påpeka är att jag faktiskt använder alla mina höga skor och jag kan gå idem, vissa längre än andra.

Är ni mer praktiska eller som mig?

Och är ni som mig så är Scorett skohimlen! Bara ett litet tips...



Btw, jag kan ha lyckats få tag i klänningen som jag verkligen ville ha. Nu håller jag bara tummarna!

Kommentarer
Sandra

ja jag går ju absolut helst i högklackat...eller? Hihi!! Jag skulle i alla fall vilja kunna gå å högklackat, är sjukt snyggt :)

2010-06-06, 16:39:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback