Testar

Idag har jag inhandlat en del av Neutrogena visibly clear serier för att testa om den kan kan hjälpa till med min hud. Min hud är nämligen lite speciell och tillverkar ganska mycket fet och har en del porer, har hör att produkterna är bra så jag tänkte att jag skulle prova. Produkterna är även billiga så jag hoppas att dom ska vara bra, någon som har erfarenhet av dom? Bra som dåliga?

Dessa inhandlade jag i alla fall, tog ej ansiktsvattnet då jag hört att man kan bli riktigt torr av det (innehåller etanol).

 


Kommentarer
Camilla

Jag har också fet lite fetare hud, säkert ungefär likadan som din. Och jag använder bara den seriens ansiktsvatten 1 gång dagligen, och de funkar utmärkt! Inte lika fet hud längre, jag smörjer inte ens in mig med någon annan kräm, och slipper nu mer porer och jobbiga finnar. :) Första dagarna märker man ingen skillnad, men sluta inte, utan försätt bara så blir de ett fantastiskt resultat! Ps. Härlig blogg du har! ;)

2010-01-20, 21:14:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback