Guldsmak

Nu har vi tagit ett OS guld till, härligt. Grattis!


Gud vad jag har cravings på mycket just nu, då menar jag inte sötsaker utan kläder/skor osv. Skulle kunna handla hur mycket som helst, skulle ibland vara skönt att ha lite mer pengar än man har. Men pengar gör en inte lyckligare, det vet jag. Idag har vi i gruppen lämnat in vårat grupparbete, 4 dagar innan det ens ska vara inne. Men vi kände oss total nöjda och känns faktiskt skönt att ligga lite före i tiden, vilket innebär en lång ledig helg.

En sak som ska bort i helgen är min utväxt, halva håret är blond och sedan består resten av min så snygga utväxt. Snyggt? Nej, inte riktigt!



Obs! Bilden har inget med utväxten att göra, dock hade jag utväxt här också ; )



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback