Budgetvariant att topshop skon

Jaha då var dom flesta räkningarna betalda, skönt. Måste spåra vars min kåravgiftsinbetalning tagit vägen, har inte fått hem någon räkning men man måste ju betala avgiften. Löser sig nog. Har även skickat iväg en ansökan nu, sommarjobb såklart. Alltid bra att vara ute i tid, fast iofs räknar jag ju med att jag ska få mitt vanliga sommarjobb men alltid bra att ha andra alternativ om fallet inte skulle bli så.


Har varit helt förälskad i ett par skor från Topshop, nu hittade jag dessa från Nelly som ser näst intill likadana ut och är betydligt mycke billigare. 399kr får man ge för dom, men som student har man 10% och just nu erbjuder även Nelly frifrakt, kan det bli bättre? Näe, tror inte det! Minus dock är att jag ändå inta har råd, typiskt! Haha! Hur som helst om någon där ute har råd med dem, så kan ni klicka på bilden för att komma till skorna.

Kommentarer

Men fy fasen vad snygga!

2010-02-25, 22:16:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback