Liten update

Sista dagen på "påsklovet" och det känns skit, skulle gärna vara ledig längre men skolarbetet kallar. Det har inte hänt så mycket under påsk, har mest varit lungt förutom att det blev utgång i lördags. Det var ju då lite mer crazy, men så kan det gå ibland när man tar ett eller flera glas för mycket. Dock har jag ingen aning om vars min kamera är, är den inte hos Hme så har jag tappat bort den. Nog för att den ändå var på sin sista refräng och jag skulle behöva en ny. Skit samma, återstår att se.

Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen för att sen möta upp Hme för köp av utemat och hyrning av en film. Lugn kväll med andra ord. Ska även lämna in filmen jag såg igår, en "dålig" komedi, men sådana kan vara kul ibland.

Well, vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback