Helgen i stora drag!

Nyss proppat i mig en massa mat till middag så nu är jag mätt som en plätt. Just nu sitter jag bara och inväntar spinningen men vet dock inte alls hur det kommer att gå, har sjuk träningsvärk i benen men så länge man värmer upp ordentligt ska det nog gå bra. Får se hur det känns och anpassa mig efter det helt enkelt.

Helgen har varit riktigt bra, fredagen spenderas med Hme och en film. Blev en del skvaller, gotta, svammel och så lyssnade vi på gamla godingar som plockar fram en massa minnen som man förträngt. På lördag blev det stan med Sandra och lunch på myggan, sedan möte vi upp Bea. Vi lagade mat tillsammans hos mig, tacos bjöds det på och sedn joinade även Hme. Skön helg med andra ord!

That's all!


Kommentarer

Vad SNYGG du är :) Förresten, är du sugen på lunchpumpen imorrgn?

2010-04-18, 20:56:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback