Vad blir det för mat idag?

Det riktigt kurrar i min mage just nu, måste kanske ta och laga mig nå middag redan nu. Sedan ska jag på bestyr och hämta nycklar osv. Men min motivation till att laga mat är inte riktigt på top kan jag säga. Några förslag på en god och nyttig middag som man såklart blir mätt på?

Har kikat in lite nya saker på Nellys hemsida, mycket man vill ha men pengarna kanske inte alltid räcker till. Men drömma kan man ju, och ett och annat klick kanske man kan unna sig.

Paljett Tube Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM

Selina dress SEK 599, Motel - NELLY.COM

Derby SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM



Kommentarer

Fisk lr kyckling är ju nyttigt och gott :)

2009-09-10, 17:39:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback