Vad är det finaste du någonsin fått?

Denna fråga fick jag av min vän Wix nyss, en väldigt svår fråga att besvara. Jag frågade min mamma vad det finaste hon fått, självklart sina barn. Då jag inte född något barn ännu kunde jag bara komma på en sak som är det finaste jag någonsin fått och det är livet. För hade jag inte livet, vad skulle jag då ha?

Livet är inte alltid guld och gröna skogar, det är inte heller en rak väg utan du stöter oftast på hinder under vägen. Både bra och dåliga saker, som du kan lära dig någonting av.

Utan livet så skulle du inte ha
din fina familj, dina underbara fina vänner, din sambo som du älskar så, kunskapen att lära dig nya saker, ha förmågan att ta vara på fina stunder i livet, kunna skapa oförglömliga minnen osv. Livet, eller mitt liv är en gåva och det är den finaste gåva jag någonsin mottagit.

Min fråga till dig dock, vad är det finaste du någonsin fått?

Ps. ska vi inte tänka så djupt så är nog de finaste jag fått min allra första egna mobiltelefon, jag var oerhör lycklig när jag fick den ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback