Typ svammel

Det har varit lite dåligt den senaste tiden, men har så mycket som min tid ska räcka till just nu. Har typ flera hundra uppgifter just nu som ska in i skolan och böckerna har jag såklart inte fått. Dessutom är vissa bäcker tillfälligt slut, shit. Någon som vet någon bra sida att beställa kurslitteratur ifrån?

Ett plus i min vardag dock är att omtentan gick fient, VG! Jag är riktigt glad över det :)

Sedan är en ny tävling påbörjad, inom fitness såklart. Då menar jag att vi är några vänner som gått ihop och innan jul kommer vi att ta ett beslut om vem som har vunnit.

Sen vill jag bara säga, kvällarna kommer att bestå av IDOL 2009!

Kommentarer

Lycknis.se har bra och billig kurslitteratur, men det är inte alltid de har det man söker..

2009-09-09, 20:56:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback