Orkar inte

Det har inte blivit så många uppdateringar på senaste, men eftersom jag fick mina skolböcker så sent så har jag varit tvungen att jobba in en del. Läsa och göra uppgifter för 2,5 vecka på 1 vecka, men det börjar ljusna lite nu så idag skiter jag i att plugga nå mer. Ska ta den lugnt och bara ha det skönt istället, skulle vara gott att njuta av en bit choklad, men det ska jag ikke.

Ihelgen var jag på inflyttningsfest hos Hanna, i tidigare inlägg kan ni se lite bilder. Hade riktigt kul, och huvudet fick lida dagen efter. Men det var det värt! Nu till helgen ska vi ha min födelsedagsfest, blir dom närmaste. Det blir bowling, mys, bubbel och snacks. Orkar inte ta fika, antar att ändå ingen äter det?

Bjuder på en till bild från helgen, försöker mig på en mode pose. Lyckat, not ; )



Nu ska jag ringa HSB för att förbereda lite inför inflytten, jippi!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback