Våga älska dig själv

Man måste lära sig att älska sig själv, för du är den viktigaste personen i ditt liv. Tar du inte hand om dig själv, vem ska då göra det? Jag tror att jag kommer närmare och närmare i att älska mig själv som jag är, förut såg jag bara ner på mig själv men nu har jag tagit mig en bra bit påvägen. Tänk vad mycket saker man grubblar över som man kommer att ångra att man ens slösade energi på senare i livet. Jag tycker att du ska tittat på dig själv i spegel och vara nöjd med vem du är, alla är unika på sitt speciella sätt, glöm inte det.



Du kanske tycker att det låter töntigt, men du är speciell som du är.

Kommentarer

det är så sant!

och jag är så glad för din skull att du kan känna så! :) lovely!

2009-10-05, 22:47:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback