Sorry för den dåliga uppdateringen

Den mesta tiden går åt skolan just den här veckan som ni kanske märkt och som jag tjatat om att plugga. Annars består vardagen av att sova, äta, träna lite och mys i soffan med en kopp te. Men ibland har det sin chram också, man behöver inte alltid vara ute och flänga hit och dit.

Angående Halloween så har jag förstått att "singlarna" vill festa ; )

Jag känner mig lite i valet och kvalet, har två inlämningsuppgifter till på söndag och jag vet inte om jag orkar plugga med ett bakis huvud. Men å andra sidan är det halloween och det kommer säkert att bli sjukt kul, får helt enkelt satsa på att försöka hinna färdigt allt innan söndag och bara gå igenom då. Men man vet aldrig vad som händer, mitt var det är så fungerar inte min plan! Vad säger alla andra vänner, vad vill ni hitta på?

Kom ihåg jag brukar vara lätt att övertala till det mesta och när jag hör den här låten blir jag bara på party humör!

Inte den bästa kvaliten, men Lady GaGa levererar varje gång!


Kommentarer

Tack, var ju ett tag sen men har glömt lägga upp dom ;)



Klart det går bra att du spara den. Kan ju dock hända det blir lite sämre kvalla när det är från bloggen än om du fick den skickad till dig!

2009-10-28, 11:22:35

Hah.. klart singlarna vill festa, patetiskt ;P

2009-10-29, 12:17:36
Wix

du ska övertalas, inget snack om saken!! :)

2009-10-29, 13:56:07

hehe:P tack! klart du ska plugga klart allt så du kan ut o skaka rumpa!

2009-10-29, 21:07:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback