Mitt nya träningsupplägg

Jag har lagt upp ett nytt träningsupplägg som jag kommer att variera mellan två olika veckor.

Vecka 1
Måndag: Intervallträning + mage
Tisdag: Axlar och triceps (tung styrketräning)
Ondag: Intervallträning + mage
Torsdag: Rygg och biceps (tung styrketräning)
Fredag: Intervallträning + mage
Lördag: Vila
Söndag: Bröst och ben (tung styrketräning)

Vecka 2
Måndag: Konditionsträning 60min + mage
Tisdag: Axlar och triceps (medel styrketräning)
Onsdag: Konditionsträning 60min + mage
Torsdag: Rygg och biceps (medel styrketräning)
Fredag: Konditionsträning 60min + mage
Lördag: Vila
Söndag: Förbränningsträning 90min innan frukos
t

Utöver detta ska jag försöka vara ganska strikt med kosten och se till att jag får i mig mycket vatten, proteiner, fibrer och bra fetter. Tror att det detta kommer fungera utmärkt, kanske kommer det kännas som man tagit sig vatten över huvudet. Men nu är det hårdkörning, thats it!

Kanske att man smyger in någon extra promenad också om tiden finns, träning tar tid och det ska även finnas utrymme för studier och mys med familj och vänner. Ska försöka inta så lite alkohol som möjligt, men ska inte vara en torris då det väl vankas fest ;)



Ngn som kan tipsa om bra träningsmusik?



Kommentarer

ojoj, du är så duktig! men vet inte riktigt om jag gillade det där med alkoholen ;)

2009-10-12, 15:06:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback