Gymmet nästa

Nu ska jag bara dra på mig kläderna och bege mig mot gymmet, mitt andra hem som jag saknat så. Har inte funnits så himla mycket utrymme den senaste tiden för träning men nu kommer jag spendera många timmar där igen! Dessutom är jag med i en tävling, även om jag inte tränat så mycket så har jag definitivt hållit koll på maten istället. Så räkna med mig i matchen tjejer, när jag väl sätter igång är jag tjurig som bara den ; )

Hur långt har ni kommit mot erat mål Wix, Hannah och Hanna?

Hade tänkt att bjuda på en träningsoutfit, men såklart hade kameran inga batterier så bjuder på denna istället!




Kommentarer
Anonym

Du har ju inte ens några muskler.

2009-10-09, 14:07:12
Malin - Hockeyfruga http://mysunshinestory.blogg.se/

okey:) hehe skön bild :D

2009-10-10, 10:59:40
Hannah

Ja för mig går det as-dåligt... Men tanke på att jag varit sjuk i någon vecka nu så känner jag att jag inte kunnat prestera något alls. Träning är inte att tänka på då jag fortfarande är sjuk och jag äter det jag känner för :) Så räkna inte med mig som något motstånd!

2009-10-12, 12:03:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback