Fest eller ej?

Imorgon har jag min muntliga tenta, sedan en skrivtenta på fredag. Sedan måste jag också läsa ut en hel bok och göra klart två uppgifter till på söndag. Varför ska allt alltid komma på en gång? Jag har verkligen planerat och gjort alla uppgifter i tid hittils, men jag antar att livet som student är såhär ibland. Vissa veckor är lugna och vissa är helt galna ; )

Hur som helst min fråga, vad gör vi till helgen? Fest eller mys? Jag orkar inte ha en inflyttningsfest ännu, bara så att ni vet! Jag är inte så sugen på fääst, men vad säger ni mina kära vänner?


Kommentarer
sandra

Ja ni vet ju vad jag tycker :)

2009-10-26, 19:11:52

ja plugga behövs ibland.. vi va på hockey o sen hem o slappa:P håller tummarna att tentan går bra imån:)

2009-10-26, 19:30:13
Wix

och jag festar ju gärna... ingen stor chock kanske :)

2009-10-26, 20:03:50

Klart vi ska festa på Halloweeeeen! ? !

2009-10-27, 20:17:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback