Mys-dag!


Nu ska jag inte tänka mer på tentan och idag ska jag inte sysselsätta mig med något mer plugg. Anser att jag är ledig för resten av dagen och tänker ha en riktig mys-dag. God middag, träning och sedan tv-kväll med tända ljus och något gott the. Detta är livskvalite enligt mig!

Ska även blir skönt att komma ut och få sig lite friskt luft, jag gillar snön i början man kan säga tom. Januari börjar. Då längtar man bara till våren och sommaren och är less på att leva påpälsad varje dag!



Ser ni vem bilden på tavlan föreställer?

Kommentarer

hihi bra de;) låter som en skön kväll de! tavla kan föreställa dig kanske? ;) väldigt fin iaf!

2009-11-10, 17:02:50
Syster (:

Ja, undra ju det! (:

2009-11-14, 01:55:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback