Lite uppdatering från den bärbara!

Efter en stunds tänkade och pysslande har vi nu äntligen lyckats dela internet så att jag har det på min bärbara och den stationära. Nu behöver vi inte längre slåss om datorn, dvs. jag tittar runt och bloggar medan han vill titta på sport och spela wow. Dessutom är det även till fördelen när båda läser på distans att man har två datorer med tillgång till intenet, we like.

Gårdagen var lugn, blev plugg, träning och Idol-mys med tjejerna, idag blir det också mys antar jag. Men är även hundvakt åt Gibbe, så han ska jag titta till och gå ut och gå med.

Vi har fått ganska mycket snö idag och jag gillar verkligen den första snön som brukar komma, innan man har hunnit bli less den.


Kommentarer

Härligt Linda :) Nu är hälften gjorda, lika många kvar. Vad tycker du så här långt? :)

2009-11-07, 17:08:07
MALINHE ~ FOTOBLOGGEN http://malinhee.blogg.se/

Tjenaa! ♥

hur mår du idag då?:)

2009-11-07, 17:34:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback