15 maj


Blev en lite paus i bloggandet, men har haft en del plugg att stå i och sedan vill jag gärna vara ute då vädret är fin nästan varje dag nu. På mina senaste kommentarer, jag vill inte skriva något rent ut här, men när vi träffas kan jag förklara det hela bättre. Senaste tiden har även bestått av träning, träning, träning. Jag kan inte få nog, och det blir en avkoppling för mig. Vilket jag borde se som underbart, jag tycker faktiskt att det är kul att träna. Ibland är det självklart tungt, men känslan man har efteråt är ett riktigt rus.

Jag har även befunnit mig i Luleå, för att shoppa upp hela min shoppingbudget tidigare än väntat. Kunde inte hålla mig, och dessutom var jag ca 0,5kg från mitt mål till sista Maj, så tyckte att jag faktiskt var värd de. och det blev till och med pengar kvar som jag kan handla för när jag vill.

Har inte riktigt något vettigt att skriva, så ni får nöja er med det här. Och vill någon komma och träna, eller promenera säg till det kan vara kul med lite kvinnligt sällskap för engångsskull, inte för att jag ska klaga på den manliga sidan ; )

(Bjuder på en bild från valborgs)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback