Fynd på fyndis

Då var dagens plugg över för min del, har gjort färdigt min inlämningsuppgift till den andra kursen och mitt ämne var dagens bloggepidemi, om man kan kalla det så? Jag har även hunnit med att göra ett fynd på fyndis, jag är lite emot att köpa andras använda saker, men en väska för 10kr tycker jag ändå är ett bra kap! Då får jag helt enkelt stå ut med att den inte är sprillans ny.

Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop ett brev till försäkringskassan, hur jag nu ska lyckas få med allt är en bra fråga. Men det löser sig nog. Bjuder på en bild på mig och min kära kamrat kusin Hanna!



(ps. hon kommer inte att gilla den här bilden).



Kommentarer

Hah.. Du e rolig du. Tack för den :)

2009-03-02, 23:02:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback