Andas ut


Nu är tentan gjord i ena kursen, jag kan äntligen andas ut. Har inte fått någon feeling hur det gick, men jag tyckte att den var lätt och svår. Det kommer väl att visa sig om jag klarade den, men jag hoppas hoppas hoppas. Det är verkligen inte roligt med rest-tentor. Ända minus med en tenta tycker jag är att det tar så länge innan man får veta resultatet, jag skulle gärna vilja veta på en gång så att man kan slappna av och vet att man klarat den eller påbörja ompluggning! Nåja, nu ska jag inte studera nå mer på hela dagen, och jag är fan så redo för imorgon! ( :

Lunchdags nu, sen gymmet tror jag, sen middag, hemma till mamma och sy. Händer det något sen till kvällen måntro?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback