Varför får man ibland ångest efter en hård helg?


Jag håller på att avlida, jag tror aldrig att jag har haft så här många myggbett och det bara kliar, kliar och kliar. Kommer att klia sönder mig själv. Hela armarna, axlarna och hela benen + fötterna. Mer än 100st tror jag att det är, och att sova i natt ja låt såga det blev inte mycket sömn. Men även fast helgen har varit riktigt hård, hade jag ändå kul. Säkert skämt ut mig men va fan vem kommer ihåg det om hundra år.

Fredagen var lugn medans lördagen var lite mer utflippad, jag har lyckas snubbla över min internetsladd så hela uttaget gått sönder, dock ej i så påverkat tillstånd men ändå, det suger. Ja det var hårt helt enkelt, och straffad blev jag för det men en kliande kropp. Tar vi det lugnt till helgen? Ja jag skulle tro det : )

Kommentarer

Rykten säger att halva Kalix befolkning kryllar av myggbett ;)

2009-06-30, 15:42:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback