Yran


Mycket har hänt sen sist, lägenheten är nu uppsagd och utflyttning kommer att ske i augusti. Planerna lutar mot Umeå så länge F tar sig in. Har även varit i Umeå ihelgen med Sandra och Wix, på brännbollsyran. Vi hade kul, en massa skratt och en hel del smirnof! Nu ser jag verkligen fram emot sommaren i Kalix, med alla som kommer hem. Vill att det den ska bli oförglömlig, och sedan ser till hösten får vi se vars det bär då men andra ord. Denna vecka kommer att bestå av inlämning av den sista uppg. till skolan, en massa träning och slutligen ett dop. Bjuder på några bilder från yran!








Kommentarer

Vad harligt.. jag vill ocksa.. det ar sa kallt har.. snart kommer jag.. Puss :)

2009-06-02, 13:14:08
Linda - She with the colors http://lindadoos.blogg.se/

Just nu kan du just tävla om ursöta vänskapshalsband hos mig!

Klicka här för att kolla direkt till tävlingen: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/june/tavling-my-own.html#comment

2009-06-15, 18:33:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback