Friday

När man jobbar då är fredagarna guldvärda, för då är det snart helg. Jag tar helg på en halvtimme, och det ska bli riktigt skönt. Då ska jag snabb cykla hem för att sedan fara på mammas kalas, dock kommer jag inte få äta av hennes gofika. Men snart går vårat vad ut, mitt och Sandras alltså då har vi hållt oss i tre månader. Bara för att vadet går ut ska jag inte trycka i mig, men mmm choklad undra hur det kommer att smaka?

Imorgon blir det födelsedagsparty på Djuptjärn, och jag känner på mig att det kommer bli grymt kul. Innan jag beger mig mot festen ska jag spendera min tid hos Hanna med henne, laga lite mat och fixa oss tillsammans. Det var länge sen, vi gjorde alltid det förut när vi var igång och var "fjortisar kan man väl kalla det". Dock har jag ännu ingen aning vad jag ska dra på mig, får väl bli en sopsäck eller likande för har inga kläder men så är det väl för alla tjejer, or what?

Trevligt helg!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback