Fredags uppdatering


Fredag, min favoritdag! Bara 6h timmar kvar innan det blir helg, då cyklar jag hem med ett leende på läpparna för mig själv. För jag älskar fredagar helt enkelt, sedan blir det middag hos Moster, pga. att min andra moster från Skåne kommer hit med några familjemedlemmar. Kul att träffa dem, har inte gjort det på år och dar! Sedan lördag, blir det som vanligt fest. Vanligt? Ja det har som blivit en vana på senaste tiden. Under veckan, så äter man, sover, tränar och till helgen utgång och söndagen bakis. Fullt upp med andra ord : )

Mitt största problem inför helgen dock, som alltid. Vad ska man ha på sig? Har två klänningar att välja mellan, en som jag aldrig använt men älskar dock är den tajt, vet inte om jag känner för den. Sedan en annan tubklänning, ja nyårsklänningen om ni kommer ihåg. Men den känns lite vintrig, ja suck jag vet helt enkelt inte. Please advise!

Kommentarer
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦ http://etalvis.blogg.se/

sv: tack för din röst :)

2009-07-22, 15:54:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback