Blek, skit samma!


Idag har jag vaknat riktigt tidigt, redan kl 7.00 även fast jag inte haft några riktigt åtagande att uträtta. Så då ringde jag mamsen för att se om det skulle bli Luleå idag, vi ska ha en lite shoppingtripp. Ska inte shoppa särskillt mycket, men en klänning till Saras bröllop tänkte jag försöka hitta iaf. Kanske att det slinker med ett par skor hem också, jag har just nu crush på high-heels. Men vilken tjej gillar inte skor och kläder?

Igår var det premiär för beachen när det kommer till mig, fatta att jag hade inte ens badat förän då. Men eftersom sommaren mest bestått av träning och jobb så kanske det inte är så konstigt. Är jag blek? Ja, men jag antar att jag får stå ut med det, inte länge tills det blir vinter och alla andra kanske får en lite blekare ton också.

Sen kära kamrater, nu är det 1 månad tills jag fyller 23. Antar att det kommer att firas med en födelsedagsfest, vars vet jag inte än. Men börja ladda redan nu så att alla är riktigt taggade : ) Nåja, kanske dags att dra på sig lite kläder nu. Vi syns kanske ihelgen för lite mys.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback