Nu är jag så gott som frisk!


Vilket känns skönt, körde mitt första träningspass igår och det gick lite segt men ändå bra. Fattar bara inte hur man kan tappa muskler så fort, det tar jätte länge att bygga upp dem, och dom försvinner hur snabbt som helst. Jag orkade inte lyfta lika tungt som jag brukar, men kanske bara var lite seg. Träningvärk är dock ett faktum ; )

Tack för hjälpen med glasögonen, kan fortfarande inte bestämma mig, men blir nog nummer 3 eller kanske 2. Ska inte ha dom varje dag ändå, plus att dom inte är så dyra heller. Måste prova idag igen!

Kommentarer

Vars har du tagit glasögonen ifrån?

2009-01-14, 16:14:55

Men SHIT va billigt!!! Nu har jag också tatt provbågar därifrån... jag har ju gått och kollat på ett par bågar för 1700:-!! Vad hette dina som du tog?

2009-01-14, 21:47:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback