Tävling hos Engla



I samarbete med www.airtours.se och Engla
kan man vinna en weekend för två, mitt självklara val är London.

Ditt skulle jag vilja bjuda min käresta i kärekens tecken, då London alltid varit ett resemål han vilja besöka. Vi firade nyss våran 5års dag tillsammans, men pga. trist ekonomi kunde vi inte unna oss något vi verkligen ville göra. Så nu hoppas jag på att vinna en drömweekend till London för oss båda.

London har så mycket att erbjuda allt från shopping till sevärdheter som man någongång i livet måste besöka. Det som lockar mig mest är shoppingen och allt man kan se och dela tillsammans.

Jag och min sambo behöver en paus i vardagen, för att ta till vara på varandra och verkligen uppskatta sin partner. Det är så lätt att man tar varandra förgivet. Så till London vill vi för att hylla kärleken.

ett + är att denna gåva skulle vara riktigt bra att delge sin partner på just alla hjärtans dag.

Håller tummarna in i det sista på att vinna!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback