Överskattat

Väskan har kommit, och jag har nog överskattat den lite. Snyggare på bilden än det verkliga resultatet, men den fungerar och är ganska snygga iaf. Sitter nu här och försöker göra mina sista uppoffringar för grupparbetet, sen tycker jag faktiskt att jag gjort nog. Men ett grupparbete är ju ett grupparbete!

Vad kvällen kommer att bestå av vet jag inte, någon som vill hitta på nått? Ska träna det vet jag, men sen är jag ledig hela kvällen. Imorgon blir det Ikea med mamma, och sen middag med tjejerna. Great : )




Kommentarer

jag är på!

sandra och jag pratade om att kanske göra nåt... vi kan ju hänga hos henne eller nåt?

2009-02-27, 14:03:47

jag måste nog ta tillbaka...

jag har fått feber och ska nog vila ikväll :/

så jag orkar komma imorrn!

2009-02-27, 16:19:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback