Förresten

jag har äntligen fått mitt beslut gällande a-kassan 2007, jippie! Pengarna in på kontot imorgon, jippie! Minus är däremot att jag måste spara dem, eller måste och måste. Spara dom till att köpa en ny garderob när jag blivit smalare, något att se fram emot med andra ord : )

Men det jag ska köpa eller måste köpa är en mobiltelefon då jag så klantigt tappat bort min under julen. Men har ingen aning vad man ska ha för en, några förslag?

(obs, gällande försäkringskassan eller kommunen eller vars jag nu ska få pengar från har inte tagits beslut i ännu. När det gäller ungdomsgarantin 2007).

Kommentarer
Anonym

Hej! : ) Ja, Jag tycker du ska satsa på en mobil från märket Sony Ericsson, dom är alltid bra, och dom har ju många olika modeller att välja, Jag har ju köpt en w902 nyss, och är jätte nöjd, men du ska ju så klart välja skälv! : ) Höres...

2009-02-18, 18:44:24

Tack, tack :)

Kul att du äntligen får dina pengar.

2009-02-18, 23:55:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback