11:e

Jag börjar smått återhämta mig, vilket är bra. Men träningen har verkligen blivit lidanden, vilket inte är bra. Men ibland får man ta sådana smällar. Och det känns inte bättre pga. att jag just nu skulle vilja smälla i mig en 200g chokladkaka, hur ska jag kunna motstå det. Kom och knyt fast mig ; )

Skolarbetet har också blivit lite lidande, men imorgon ska jag börja med min uppgift till den andra kursen går ut på att jag ska fara på stan och observera folk hur dom går tillväga när dom ska "shoppa". Hittar dom det de söker osv. Ganska intressant och inte så svår uppgift direkt. Däremot är boken inget att hurra över, 1000 sidor och på engelska. Något att bita i antar jag.

Gårdagen spenderades i Luleå med Hanna och hennes mamma, hittade såklart en massa då jag inte kunde handla ngt. Fattig, då det var varit ganska många extrautgifter denna månad. Men huvudsaken är att man klarar sig och har mat på bordet. Nu måste jag gå, ska se om det finns ngn tvätttid ledig! Kram

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback